Yazar : WebtoonTR Aralık 03, 2016

Site Adresi: wolftoon.blogspot.com
Facebook Sayfası: Yakında
E-mail: (Şimdilik) webtoontr@gmail.com

Yıllardır Webtoon yapmak için az veya çok zaman ve emek harcıyorum. Bir kaç defa da bunu burada dile getirmiştim. Hatta bir webtoon portalı açarak Türkiye'de yerli webtoon kültürünü az veya çok oluşturmak istediğimi de dile getirmiştim. Sizlerden de bir çoğunuz zaman zaman webtoon çizmek istediğinizi bana bildirerek yardım istediniz. Ama şu ana kadar somut bir ilerleme gösterebilmiş bir tek kişiye rastlayabildim. Ondan da bir daha haber alamadım. Bu yüzden bu yolda ilk adımı benim atmam gerektiğine iki veya üç yıl önce karar kıldım. Ama tembelliğim sayesinde bu iş bu zamana kadar uzadı. Ama nihayet Wolftoon ile bu konu da ilk adımı atabildim. Wolftoon'a wolftoon.blogspot.com adresinden ulaşabilirsiniz. Wolftoon'u yerli bir webtoon portalı olarak görebileceğiniz gibi yazdığım, çizdiğim şeyleri paylaştığım bir blog olarak da görebilirsiniz. Her zaman söylediğim gibi kapımız herkese açık. Webtoon yazmak / çizmek isteyenler veya hali hazırda bununla uğraşanlar webtoontr@gmail.com mail adresinden bana ulaşabilirler. En azından bilgi alışverişi ve sohbet ederiz.
Mayıs ayının sonlarında çizmeye başladığım 4 parçalık karikatür / webtoon arası bir şey olan Sihirli Lamba ile Sana Bir Şey Sorabilir Miyim? ismindeki yıllardır ara sıra uğraşa uğraşa ilerlettiğim (Oneshot) webtoonu birlikte yayınlamak için açtığım bir blogtu Wolftoon. Sonrasını da periyodik olarak webtoon, karikatür, çizdiğim bazı şeyleri paylaşarak devamını getirmeyi planlıyordum. Mayıs ayının son haftasındaki çalışkanlığım sayesinde Sihirli Lamba'yı tamamladım, blogu açtım ve düzenledim. Ne olur ne olmaz diye de her hafta bir yayın yayınlanacak şekilde planladım yayınları. Haziran ayı bitmeden de Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?'i bitirip şimdi yaptığım gibi Wolftoon'u sizlere tanıtacaktım. Ama Haziran ayına girdiğim gibi işlerim yoğunlaştı. Sana Bir Şey Sorabilir Miyim? yine fazla bir ilerleme olmadan yarım kaldı. Webtonlarla ilgilecek bolca vakit bulduğum son iki haftada şimdiye kadarki en sıkı çalışmamı ortaya koydum. Sana Bir Şey Sorabilir Miyim'i yine tamamlayamadım ama bölümlere bölerek yayınlamaya karar kıldım.
Wolftoon, eğer birileri bu webtoon üretme işinde bana katılmazsa böyle kişisel bir çizim blogu şeklinde devam edecek. Belirli bir periyodu olmaksızın yaptığım şeyleri yayınlayacağım. Bunu yaparken araştırmalarım ve edindiğim tecrübe sayesinde elde ettiğim bilgiyi Webtoon üretmek isteyenlerle Webtoon Tr'de paylaşacağım.

Umarım Wolftoon'u ve çizdiğim şeyleri beğenirsiniz...

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Webtoon TR - Webtoonlarla İlgili Bilgiler -