Yazar : WebtoonTR Ağustos 17, 2017














Aslında tek bölüm şeklinde (one shot) yayınlamayı düşünüyordum bu webtoonu ama bir türlü sonunu getiremedim. Yirmiden fazla paneli renklendirmek her zaman zor geldi. Ben de çok tembel biriyim. Bu yüzden dört kısa bölüme böldüm. Her hafta bir bölümün düzenlenmesi, renklendirmesi, balonları ve balonların içindeki yazıların yazılması gibi işlerini bitirip Wolftoon'da yayınladım.

3 Aralıkta başlayarak 25 Aralıka kadar yayınladığım Wolftoon'da Webtoon Tr'nin Facebook sayfasında webtoonun tanıtımını yapmama rağmen beklediğim okunma ve yorum sayısına ulaşamadım. Ben de bu webtoonu Ocak veya Şubat ayında Manga-Tr'ye yükledim. İşte orada beklediğim okunma sayısı ve yorumu aldım.

Lakin yıllardan beri sadece kendi çizdiğim webtoonlar bile olsa mini bir webtoon portalı oluşturmanın hayalini kuruyordum. Çeviri gruplarının çeviren değil üreten versiyonu gibi düşünebilirsiniz. Biraz benim ilgisizliğim biraz da webtoon okurlarının alışkanlıkları nedeniyle Wolftoon'da başarılı olamadım. Yeni bir blog açsam kaderinin aynı olacağı belliydi. Ben de önceden düşündüğüm ama vaz geçtiğim bu yöntemi kullanmaya karar verdim; Yani çizdiğim webtoonları Webtoon-Tr'de yayınlamayı.

Kuvvetli bir ihtimal ile Webtoon Tr'de ayda sadece bir bölüm webtoon yayınlayacağım. Sonraki bölümleri okumak isteyenler beklemeden Manga-Tr veya Wolftoon'dan okuyabilirler.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Webtoon TR - Webtoonlarla İlgili Bilgiler -