Yazar : WebtoonTR Şubat 21, 2015


Alternative İsimler: 斩龙, Destiny, Kader
Yazar: Shi Luo Ye
Çizer: A Fei, Lin Jie
Tür: Aksiyon, Macera, Fantazi, Oyun, Dövüş Sanatları, Romandan Uyarlama, Romantik, RPG, Sanal Gerçeklik
Tip: Manhua (Çin)
İngilizce Çeviri: Webtoons Reader
Türkçe Çeviri: Bireysel
Okunuş Şekli: Soldan sağa
Durumu: Devam ediyor
Yayıncı (Portalı): U17
Orjinal Webtoon

Tanıtım:
Kahramanımız Li Xao Yao, eskiden S.W.A.T'da çalışırken mesleğini bırakıp sıradan bir güvenlik görevlisi olmuş oyun oynamayı seven biridir. Zaten kötü geçen bir günün ardından ev sahibi tarafından da evden atılan Li Xao Yao, yolun kenarına oturmuş kara kara düşünürken S.W.A.T'da görev yaparken amiri olan Wang Dui ile karşılaşır. Eski amiri ona bir iş teklifi yapar. İş, bir iş adamının kızını korumaktır. İlk başta fazla sıcak yaklaşmasa da kızı oyunda da koruyacağını duyunca anında kabul eder. Kahramanımız bu sayede parasızlıktan oynayamadığı daha başlamadan meşhur olmuş sanal gerçeklik oyunu Destiny'ye (Kader'e) ilk adımını atmış olacaktır.

Örnek sayfa:

{ 2 yorum ... read them below or Comment }

  1. tanıtım yazılarınızı beğeniyorum ya teşekkürler, manhualarda oyun konusu çok yaygın sanırım zhan long strongest virus bide segregated world diye bir şey görmüştüm iyiki çeviriyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu türü ilk olarak hangi millet işledi bilmiyorum ama çoğu kişinin sandığı gibi Sword Art Online ile başlamadı bu ve bu tür Japonlar sayesinde tutulmadı. Uzun süredir vardı SAO sadece bu konuyu iyi işledi animenin de etkisiyle baya popüler hale getirdi dünyada. Mesela benim okuduğum ilk sanal gerçeklik ve MMORPG konusunu işleyen şey manhwa olan Yureka idi (Sao'nun animesi ben bunu okuduktan aşağı yukarı 2 yıl sonra çıktı). Yureka'nın yayına başladığı yıla baktım 2000 (Hala daha şaşkınım o yılda bunu nasıl düşünmüşler). Manhua'lardan ise ilk 1/2 Prince'yi okudum o da 2006'da başlamış. Bence Japonların bu konuda Çin ve Korelilerin gerisinde kalmasının 2 sebebi var. İlki Koreliler ve Çinliler bu türün iyi kurgulanmış eserlerini çok çok önceden okuyabildi bu da bu türde daha çok eser verebilmelerini sağladı. 2.si Millet japonların çok online oyun oynadığını veya online oyunların çoğunun Japonyadan çıktığını sanıyor. Halbuki online oyunların çoğu Kore'de üretiliyor ayrıca Kore ve Çin yemeyip içmeyip oyun oynayan bir sürü kişi ile dolu olduğunu sizde onaylarsınız zaten. Bu kadar çok kişi oyunların hastası olunca bu konuda da bir şeyler yazılıyor tabi ki. Neredeyse konu açılabilecek kadar yazdım. Artık bu konu hakkında daha kapsamlı araştırma yapıp bir yazı yazarım yakın zamanda :D

      Sil

- Copyright © 2013 Webtoon TR -